Ako získať zo ZľavaDňa ešte viac? Využívajte svoj užívateľský účet

Neprišiel vám kupón do e-mailovej schránky, alebo ho po týždni neviete nájsť? Potrebujete stornovať objednávku? Chceli by ste vedieť, koľko nákupov ste u nás už urobili? Alebo si len chcete upraviť zasielanie našich e-mailov? S týmto všetkým si hravo poradíte cez váš používateľský účet.

Možno to ani neviete, no pri registrácii na ZľavaDňa si automaticky vytvárate váš užívateľský účet. V ňom máte celú históriu vášho nakupovania, viacero nastavení, ale aj bohatú funkcionalitu. Prinášame vám krátky prehľad najužitočnejších funkcií, ktoré vám spríjemnia a zjednodušia nákup na ZľavaDňa.


1. Všetky kupóny pohromade

Uplatnené aj neuplatnené kupóny ostávajú v online podobe vo vašom konte, nájdete ich v časti Moje kupóny. Výnimku tvoria stornované kupóny, ktoré sa z vašej histórie automaticky mažú. Treba si dať pozor aj na to, že sa každé konto viaže na konkrétnu e-mailovú adresu. V prípade, že ste robili nákup cez viac e-mailových adries, budete mať na ZľavaDňa aj viac užívateľských kont. Kedykoľvek sa k nim viete opätovne vrátiť.



 

2. Neprišiel mi kupón? Žiadny problém

Táto časť vášho účtu tu samozrejme nie je iba na štatistické účely :) Viete si tu vygenerovať a vytlačiť kupóny, takže ich nemusíte prácne hľadať. Platí to aj v prípade, že vám kupón nepríde. Nemusíte kontaktovať naše zákaznícke centrum, stačí sa pozrieť do svojho konta a odtiaľ si kupón bez problémov vytlačiť. Kupón si dokonca viete stiahnuť aj hneď po zaplatení na ďakovacej stránke.



 

3. Potrebujem stornovať kupón

V situáciách ako napríklad víkendy, keď naša zákaznícka linka nie je dostupná a vy potrebujete kupón urýchlene stornovať, stačí sa prihlásiť do svojho účtu a kupón stornovať cez internet. Je to jednoduché a automatické. Jedinou podmienkou je 14-dňová zákonná lehota a samozrejme to, že ste kupón ešte nevyužili. Podrobne sme sa automatickému stornovaniu venovali v predchádzajúcom blogu.



4. Chcem si nastaviť posielanie pravidelných e-mailov

Často sa stretávame s prosbou, že vám nechodí náš denný e-mail, prípadne vám e-mailov chodí až príliš často. Aj posielanie e-mailov si bez problémov viete nastaviť vo vašom účte. Stačí kliknúť na Nastavenia a okrem iných vecí si tu viete vybrať typy e-mailov, ktoré chcete alebo nechcete dostávať. Editovať si viete aj osobné údaje, pri nákupe tovarov dokonca adresu doručenia.



 

5. Dajte nám vedieť, či ste boli spokojný

S hodnotením hotela, reštaurácie, či iného poskytovateľa nemusíte čakať na náš e-mail. Hodnotiť viete priamo z vášho konta. Slovné hodnotenia či fotografie, iniciatíve sa medze nekladú. O tom, ako fungujú naše hodnotenia sa môžete dočítať na stránke Ako fungujú hodnotenia.

Nezabúdajte, že ak vyplníte kompletné hodnotenia jednotlivých kategórií a pridáte aj slovný popis, odmeníme vás 1 € na ďalší nákup na ZľavaDňa.





 

6. Za každý nákup na ZľavaDňa získavate body

Za každé celé euro, ktoré miniete na ZľavaDňa, získate 1 bod. Každých 200 bodov, ktoré si vo svojom konte nahromadíte  si viete vymeniť za 1 kredit v hodnote jedného eura. Takto sa vám postupne zbierajú peniažky, s ktorými bude nakupovanie na ZľavaDňa ešte výhodnejšie!

Napríklad: V konte sa vám nazbieralo 650 bodov. Vymeniť za kredit si teda môžete 600 bodov (200x3) čo prestavuje 3 € a 50 bodov vám zostane. Tieto 3 € si môžete uplatniť na svoj najbližší nákup.

Zistite viac: Ako funguje odmena za vernosť?

 

7. Dostal som kredit, čo s ním?

Ak ste počas nákupov na ZľavaDňa získali kredit, alebo ste si v kreditoch stornovali kupón, dostanete sa k nim ľahko cez svoje konto. Presnejšie, stav kreditov si viete po prihlásení kontrolovať vo vašom konte. K dispozícii ho máte vždy a pri najbližšej platbe sa vám cena kupónu zníži o výšku kreditu.


 

8. Sledujte obľúbené prevádzky alebo si ponuku odložte na neskôr

Našli ste si na ZľavaDňa obľúbený hotel, aquapark alebo reštauráciu? Teraz môžete okamžite vedieť, keď sa spustí nová ponuka! Stačí si v ponuke od obľúbeného poskytovateľa zvoliť "Sledovať" a na svoj e-mail dostanete správu vždy, keď sa u nás objaví nová zľava. Skvelé, však?

Zoznam všetkých zliav, resp. prevádzok, ktoré sledujete nájdete vo svojom konte v priečinku Sledované prevádzky.

 

Páči sa vám nejaká ponuka a chceli by ste si ju odložiť na neskôr? Aj toto dokáže vaše konto. Stačí, ak pri konkrétnej zľave vyberiete "Uložiť" a k ponuke sa môžete kedykoľvek vrátiť. Všetky uložené ponuky nájdete v hornej lište pod nápisom "Uložené".

 

Tak, toto všetko dokážete urobiť vo svojom konte kedykoľvek. Stačí vám na to iba prihlásenie a pripojenie na internet. Veríme, že vám tieto praktické rady uľahčia proces nakupovania na ZľavaDňa :)


Zdieľaj článok na sociálnych sieťach:

Beáta Lamešová

Deal Manager

Bea má u nás na starosti starostlivosť o klientov a schvaľovanie dealov. Má čuch na úspešné ponuky a rada píše blogy. Viete ju stretnúť aj na stretnutiach spolu s našimi obchodnými konzultantmi.

Ďalšie články z kategórie Vaša ZľavaDňa: