Slovník

Slovník marketingových pojmov - 2. časť

Konverzia, SEO, vlog či open rate... Strácate sa v spleti marketingových pojmov? Nemusíte byť marketér, aby ste poznali ich význam. Druhé pokračovanie slovníku marketingových pojmov je tu. Príjemné čítanie.
Slovník

Slovník marketingových pojmov - 1. časť

CTA, bounce rate, crossell, hashtag... Strácate sa v spleti marketingových pojmov? Nemusíte byť marketér, aby ste poznali ich význam. V tomto článku sme pre vás zhrnuli tie najdôležitejšie marketingové pojmy, bez ktorých sa nezaobídete.
Zoznámte

Zoznámte sa: Google PPC reklama

Viete čo je Google PPC reklama? Ako funguje PPC reklama a aké sú jej výhody? Tento blog vám zodpovie tieto otázky.
Títo

Títo partneri majú najlepšie hodnotený personál za rok 2016

Počas celého roka 2016 zákazníci hodnotili spokojnosť s vašim personálom. Na základe ich hodnotení vznikli rebríčky TOP 10 partnerov s najlepšie hodnoteným personálom ZľavaDňa v jednotlivých kategóriách. Pozrite si výsledky hodnotenia v blogu.
Čo

Čo sú UTM tagy a ako vám pomôžu efektívne vyhodnocovať vaše kampane

Chcete presne vedieť odkiaľ sa o vás dozvedeli vaši zákazníci? Odkiaľ prišli na váš web? Začnite používať UTM tagy. Ak vám toto slovo nič nehovorí alebo sa v tejto problematike chcete zdokonaliť, tak je tento článok presne pre vás.
Zákazníci

Zákazníci vybrali najlepších partnerov za rok 2016

Počas celého roka 2016 zákazníci hodnotili spokojnosť s vašimi službami. Na základe ich hodnotení vznikol rebríček TOP 10 partnerov ZľavaDňa v jednotlivých kategóriách. Pozrite si finálny rebríček v blogu.
Výsledky

Výsledky prieskumu o cestovnom ruchu na Slovensku

Ako vyzeral cestovný ruch v roku 2016 a čo sú jeho najväčšie výzvy? O tom sa hovorilo na druhom ročníku Konferencie ZľavaDňa - Trendy v cestovnom ruchu. Pozrite si výsledky veľkého prieskumu.
3

3 praktické tipy ako pracovať so zákazníkmi

Ako si získať zákazníka, ktorý sa k vám bude s radosťou vracať? Tieto 3 tipy vám pomôžu naplniť tento cieľ.
Google

Google umožňuje esemeskovanie so zákazníkmi

Google predstavil nové rozšírenie click-to-message. Pomocou tejto novinky bude môcť zákazník kontaktovať firmu alebo obchod priamo cez sms. V tomto blogu vám o nej prinášame to najpodstatnejšie.
Jesenné

Jesenné novinky z dielne Youtube a Google Adwords

Online je nekonečný priestor možností na inzerovanie a pomaly ale isto sa stáva reklamným priestorom číslo 1. Netreba sa teda čudovať, že zmeny, vylepšenia a nové formáty prichádzajú rýchlosťou blesku. Prinášame vám najväčšie novinky posledných mesiacov.

Maximálny zážitok, minimálna cena.

Spolupracujeme len s preverenými partnermi, ktorých osobne testujeme

Uvádzame reálne hodnotenia zákazníkov

Priemerný čas vyriešenia podnetu je 4 hodiny